czwartek, 9 września 2010

Się tłumaczę :)

Umówiłam się na wizytę u fryzjera [a raczej: u fryzjerek, bo "mój" zakład jest sfeminizowany :) ] dzisiejszego ranka. Na godzinę taką, że - w strugach ulewnego deszczu - czekałam na przybycie pierwszej pracownicy. Z wędrówki przyniosłam dwie rzeczy: świetną krótką fryzurkę oraz przeziębienie. Więc póki co nowych recenzji nie będzie.
Na szczęście nie podejrzewam się o katar, więc przerwa w recenzowaniu nie oznacza przerwy w testowaniu. :)
Trzymajcie się ciepło (i ubierajcie się jesiennie!). ;)
To na razie tyle. Ciocia Dobra Rada idzie się kurować.
___
Dziś miałam na sobie Avignon CdG.

8 komentarzy:

  1. zdrówka życzę :) Krótkie fryzurki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźma z Krótką fryzurką? Gratulacje.
    Przeziębienia nie gratuluję. Niech idzie precz, a kysz.
    Zdrowiej i wracaj. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj;( to kuruj się kuruj:*
    Ja też od kilku dni biegam w deszczu, mam nadzieję że nic mnie nie chwyci..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam na moment - i dziękuję za życzenia (u nas coraz więcej jesiennych zachorowań). :*

    Krótkie włosy rzeczywiście są świetne; a ta konkretna wiedźma jest ich fanką od kilku lat, zgodnie z rodzinną tradycją dłuższe włosy pozostawiając mężczyznom [pewnie Sabb pochwali taki zwyczaj? ;) ].

    Skarbku - dużo witaminy C polecam. Tak profilaktycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Na poprawę humoru (u mnie stan chorobowy zawsze obniża jego poziom): w sieciowej perfumerii:
    Konsultantka: szuka Pan czegoś na prezent?
    Ja: szukam czegoś dla siebie. Prada Vativer (pour homme) w jakiej cenie? (była przecena, tylko nie wiadomo czy dotyczyła flakonu o pojemności 50 czy 100ml.)
    Konsultantka: (podając cenę flakonu o pojemności 100ml.) ale to zapach dla kobiet (!).
    Ja: no i co z tego?
    Konsultantka: rozumiem.

    Jak mam się teraz poczuć? Zagadka na weekend.
    Pozdrawiam. Królik

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również zdrówka życzę :)

    przesyłam kilka ciekawych iluzji:
    http://www.imgspark.com/icache/0040/8cb86a855987a85009e16692702ce686_l.jpg

    zgadnij w którą stronę jest odwrócone okno?
    http://i2.pinger.pl/pgr391/7780843a001234b9498cab60/067.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Wam bardzo!

    Króliku, zapamiętaj sobie raz na zawsze tę prawdę: Konsultantka ma zawsze rację. A jeśli Konsultantka nie ma racji, to przeczytaj raz jeszcze poprzednie zdanie. ;) Banał, ale jakoś nigdy nie tracący na aktualności. :/ Osobiście nie lubię (ba! nie znoszę) pytania: "czy mogę w czymś pani doradzić?"; poza paroma przypadkami okazuje się, że to prędzej ja mogłabym doradzić coś jej.
    Więc podkul, proszę, ogon i udawaj pięcionogie, toczące z pyska śluz dziwadło rodem z "Facetów w czerni". ;) Takie coś przynajmniej traktowane jest delikatnie. :)

    Anonimowa Osobo, również lubię iluzje optyczne! Fajnie jest móc badać, jak i na co nasze mózgi potrafią się "naciąć". Polecam stronę http://beinart.org/index.php z malarstwem surrealistycznym, któremu złudzenia wzrokowe nie są wszak obce. :) Można na niej utknąć na spory kawał dnia. ;)

    OdpowiedzUsuń

>
Komentarze (<$BlogItemCommentCount$> )