sobota, 23 kwietnia 2011

Smacznego jajka!


Uff.
Udało się. Wielkie żarcie już prawie gotowe. ;) Słodkości i pikantności już przygotowane: masa na torcie zastyga, mięs mnogość cieszy oko, dorodne warzywa tylko czekają na pokrojenie, świeżo starty chrzan szarpie przegrody nosowe i wyciska łzy, jakimś cudem zdołałam nie zepsuć wielkanocnej babki, tylko sernik upadł; gwoli ścisłości - spodem do góry. :) Lecz już znalazł godnego dublera.
Jedynie pisanki zostały potraktowane nieco po macoszemu. Zamiast szału farbowania, pisania, drapania, malowania musiała wystarczyć kalkomania w stylu jajek Fabergé. A tu kilka oryginałów:






Można się rozmarzyć... :) Bajeczne.

Wam natomiast, Kochani, chciałabym życzyć radosnych, spokojnych i słonecznych Świąt. :) Wspaniałych chwil spędzonych w zgodzie z własnym rytmem życia i z własnym sumieniem. Pogody ducha oraz radości z powodu odradzającego się życia.
Natomiast w poniedziałek... obyście wyglądali, jak zmokłe kury. ;P
Do ponownego spotkania!
___
Nawet nie pamiętam, czym się dziś psiknęłam. Choć czymś na pewno..

P.S.
Źródła ilustracji:
1. Mój twardy dysk.
2. http://www.mieks.com/faberge-en/1896_Alexander_III_Monogram_Egg.htm
3. http://www.mieks.com/faberge-en/Other-Eggs/1902-rothschild-egg.htm
4., 5. i 6. https://bialczynski.wordpress.com/tag/faberge/

5 komentarzy:

  1. Tobie też Wiedźmo zdrowych i spokojnych Świąt :) No i nie objedz się za bardzo tymi ciastami wszystkimi :D Tort, babka, sernik... ja to się ucieszyłam, ze mi muffinki wyszły i mazurek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźmo Kochana, radosnych ciepłych i rodzinnych świąt i mokrego( przyjemnego dla nosa) poniedziałku:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dziewczyny! :)
    Przy okazji, tortu już prawie nie ma; ale to nie tylko moja zasługa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tobie Wiedzmo spóźnione Życzenia Wielkanocne przesyłam :)
    a twoje eggs naprawdę robią wrażenie :)
    największym szczytem wyrobu jubilerskiego uważam jednak powstałe w 1891- Jajko pamięci Azowa
    cudo!

    http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/m/Memory_of_Azov_Egg.jpg

    ostatni akapit postu wymiata:))
    pozdr

    OdpowiedzUsuń

>
Komentarze (<$BlogItemCommentCount$> )