sobota, 26 lutego 2011

Tymczasem w przestrzeni kosmicznej...

Zapachy Ziemi mamy w małym paluszku; n-no, mniej więcej. ;) A przecież nasza drobinka jest jednym z setek miliardów ciał niebieskich w jednej z setek miliardów galaktyk.
Zastanawialiście się kiedyś, jak pachnie cała reszta? Albo chociaż nasze najbliższe sąsiedztwo?

"Kosmos przypomina przyjemny, nieco słodki zapach wydobywający się podczas spawania".



Więcej szczegółów TUTAJ.
___
Przerzuciłam się na Night Aoud od M. Micallef. Czy dziewięć psików to dużo? :) Musiałam jakoś odreagować pobarceloński niesmak.

2 komentarze:

  1. Przesyłkę wczoraj przytachał listonosz. Dziękuję :* I wszystko nieznajome;)

    A no widzisz.. nie miałam pojęcia że są dwie wersje.
    Wpisu poniżej nie czytam, bo też będę smarować i nie chcę się nieopatrznie zasugerować. Poczytam jak już napiszę;)

    Aaaa jeszcze chciałam się pochwalić że bez wyrzutów sumienia pozbyłam się kilku flach, w sumie dziwne że puściłam w świat Bois de Violette i nie czuję żalu, chora jestem i zmęczona-może dlatego, a może to że czułam się przytłoczona ilością powoduje brak wyrzutów.. teraz myślę że chociaż parę ml mogłam sobie zostawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. HA! czyli poczta choć raz się sprawiła? A jak ta druga przesyłka, co to miała błądzić gdzieś po kraju?
    Nie ma sprawy. :) Jakby co, to wiesz.. ;) W dwóch przypadkach (Teck i Pagan) po raz pierwszy przelewałam coś z fiolki do fiolki; po szpilce, bez pośrednictwa atomizerów czy strzykawek. W efekcie spora część płynu wylądowała na chusteczce higienicznej podłożonej na wszelki wypadek. Stąd dość mikra pojemność. A to w ramach tłumaczenia. :)

    Nie wiem, czy są dwie równolegle, może cologne zastąpiło toilette albo na odwrót?

    Więc przyjmij moje gratulacje! :) Z BdV może można było poczekać do wiosny, kiedy znów najdzie Cię ochota? Choć z drugiej strony takie szybkie i stanowcze cięcie ma wiele dobrych stron. Przekonasz się, tęskniąc doń [albo i nie :) ]. Te mililitry mogłyby tylko Cię dołować, że nie masz już więcej. A tak - czysta karta; w pewnym sensie.

    OdpowiedzUsuń

>
Komentarze (<$BlogItemCommentCount$> )